Nejčastější otázky
1. Realizace objednávky:
Jak zadat objednávku?
Jak vytvořit objednávku s doručením do kamenné prodejny?
Jak udělat změnu adresy, způsobu platby nebo fakturačních údajů v objednávce?
Jak stornovat objednávku?
Co znamenají statusy objednávky?
Co znamená nefiskální faktura (paragon)?
Jaký je termín realizace objednávky?
2. Odeslání:
Jaké jsou dostupné metody doručení?
Kde mohu sledovat zásilku?
Co se stane v případě, že poštovní doručovatel nebo kurýr nezastihne nikoho na uvedené adrese?
Kdy bude moje objednávka doručena do kamenné prodejny?
Jak dloho bude objednávka čekat na vyzvednutí?
3. Platba:
Jaké jsou možné způsoby platby?
Kolik mám času na úhradu objednávky?
Co dělat, když se nepodaří platba kartou (nebo prostřednictvím platební brány PayPal a PayU)?
Jak mohu zaplatit za objednávku, kterou vyzvednu v kamenné prodejně?
4. Reklamace:
Jak reklamovat zboží?
Jaká je záruční doba?
Jaké mám možnosti v případě zamítnuté reklamace?
5. Otázky na zboží:
Jak vyhledat zboží?
Jak zjistit, že vybrané zboží je dostupné?
Lze objednat i zboží nedostupné na stránkách eobuv.cz?
Je možné doručení zboží na Slovensko?
Kdy mi doručí zásilku?
Co dělat v případě doručení poškozeného zboží?
6. Vrácení a výměna:
Jak vrátit zboží zdarma?
Jak vyměnit zboží?
V jakém termínu lze vrátit zboží?
Co dělat v případě, že se zbožím nebyl doručen formulář vrácení?
Jaké doklady připojit v případě vrácení zboží?
Kdy a jak se vrací prostředky za vrácené zboží?
7. Slevy:
Jak získat uvítací slevu?
Kde napsat slevový kód?
Musím při vrácení zboží vrátit i dárky?
Jaké jsou podmínky pro slevu z newsletteru?
Je přihlášení se do newsletteru rovno vytvoření účtu?
Co mohu udělat v případě nezadání nebo neúspěšného zadání slevového kódu?
Co dělat v případě, že slevový kód nefunguje?
8. Můj účet:
Jak vytvořit účet?
Jak se přihlásit na účet?
Zapomněl jsem heslo
Nástěnka účtu
Informace o účtu
Adresní údaje
Moje objednávky
Komentáře k produktům
Odběr newsletteru
Moje vrácení
Proveďte vrácení
9. esize.me
Je tato služba zdarma?
Na co používá telefonní číslo, které poskytuji?
Jaké jsou výhody této služby?
Jak se měří boty?
Jak dlouho trvá skenování?
Zohledňuje systém při výběru obuvi šířku chodidla?
Musím si po skenování koupit boty?
Jaká je záruka, že doporučená obuv bude vhodná?
Jak přidat sken do účtu eobuv?
Je zapotřebí aktualizovat sken?
Chtěl bych skenovat chodidla svého dítěte, existují nějaká věková omezení?
Jak zadat objednávku?
Odpověď na tuto otázku najdete na: https://www.eobuv.cz/jak-nakupovat
Jak vytvořit objednávku s doručením do kamenné prodejny?
Najděte a objednejte si vybrané produkty na naší stránce www.eobuv.cz. Během vytváření objednávky si vyberte možnost doručení “Vyzkoušejte než zaplatíte" a najděte nejbližší prodejnu eobuv.cz x MODIVO v Praze. Podrobné pokyny naleznete na webových stránkách: https://www.eobuv.cz/jak-nakupovat
/nez_zaplatite.png)
Jak udělat změnu adresy, způsobu platby nebo fakturačních údajů v objednávce?
Pro provedení změn v objednávce prosíme o kontakt se zákaznickým centrem na emailu eobuv.cz@modivo.com. K dispozici jsme v pracovní dny od 8:00 do 16:30 hodin.
Jak stornovat objednávku?
Za účelem stornování objednávky prosím pošlete žádost na e-mailovou adresu eobuv.cz@modivo.com. O stornování objednávky budete informováni e-mailem.
Co znamenají statusy objednávky?
a) Neobslouženo – Vaše objednávka byla přijata a je ve fázi verifikace,
b) Očekává na platbu – objednávka nebyla ještě uhrazena, na platbu čekáme celkem 5 dní od okamžiku vytvoření objednávky,
c) Očekává na dodání – objednané zboží je doručováno z externího skladu,
d) Připraveno na odeslání – objednávka je kompletní a předána do skladu ke kontrole, zabalení a odeslání,
e) Odeslána – Vaše objednávka již má sledovací číslo, čeká na kurýra nebo již byla doručovateli předána,
f) Stornována – objednávka byla stornována z důvodu jejího nezaplacení nebo e-mailové žádosti o storno objednávky,
g) Vráceno – vaše objednávka byla přijata zpět v oddělení vrácení. Pokud zboží bylo přijato do procesu vrácení finanční prostředky budou vráceny v termínu do 5 dní
h) Nedoručená zásilka – produkty z Vaší objednávky se k nám vrátily. Pokud máte stále zájem o doručení objednaného zboží, prosíme vytvořte novou objednávku.
Co znamená nefiskální faktura (paragon)?
Paragon a faktura nefiskální je ekvivalentem faktury DPH a fiskálního paragonu. Jako internetový obchod nejsme povinni vystavovat fiskální faktury, protože:
a) přechováváme faktury v elektronické podobě (ne papírové),
b) objednávky jsou hrazeny elektronicky – bankovním převodem nebo poštovní poukázkou, z tohoto důvodu je vystavovaná faktura zvaná nefiskální.
Jaký je termín realizace objednávky?
Termín realizace objednávky se skládá z nezbytně nutné doby na přípravu objednávky k odeslání a dobu doručení zboží. Informace o termínu odeslání zboží daného výrobku je uváděna na stránce s vybraným zbožím.
Čas doručení zásilky doručovatelem je do 48 hodin od odeslání zboží z našeho skladu. Při platbě na účet se tato doba prodlužuje o dobu potřebnou k připsání platby na účet a spárování s konkrétní objednávkou.
Jaké jsou dostupné metody doručení?
Metoda doručení |
Předpokládaná doba doručení |
Celková cena objednávky |
||
Cena zboží |
Platba předem |
Dobírka |
||
![]() Kurýr - doručení na adresu |
Předpokládané doručení do 2-3 pracovních dnů |
Od 799,- Kč |
0,- Kč |
89,- Kč |
Do 799,- Kč |
79,- Kč |
89,- Kč |
||
![]() PPL - výdejní místo |
Předpokládané doručení do 2-3 pracovních dnů |
Od 799,- Kč |
0,- Kč |
89,- Kč |
Do 799,- Kč |
85,- Kč |
89,- Kč |
||
![]() Zásilkovna - výdejní místo |
Předpokládané doručení do 2-3 pracovních dnů |
Od 799,- Kč |
0,- Kč |
89,- Kč |
Do 799,- Kč |
85,- Kč |
89,- Kč |
||
![]() Vyzkoušejte než zaplatíte |
do 2 pracovních dnů |
- |
Platba předem není možná |
0,- Kč |
Kde mohu sledovat zásilku?
PPL:
/ppll_btn_1.png)
Zásilkovna:
/zasilkovna_small_1.png)
Co se stane v případě, že poštovní doručovatel nebo kurýr nezastihne nikoho na uvedené adrese?
V případě, že poštovní doručovatel nikoho nezastihl na uvedené adrese zanechá v poštovní schránce informaci, na jaké pobočce je zásilka uložena a nejzazší termín vyzvednutí.
Kurýr Vás v tomto případě bude kontaktovat na telefonní číslo uvedené v objednávce a pokusí se s Vámi dohodnout na dalším termínu doručení zásilky.
Kdy bude moje objednávka doručena do kamenné prodejny?
Objednávky do kamenné prodejny jsou zpracovávány v nejkratší možné době, která obvykle nepřesáhne 24 hodin. Až bude objednávka připravena k vyzvednutí, obdržíte SMS zprávu.
Jak dloho bude objednávka čekat na vyzvednutí?
Zásilky jsou uloženy po dobu 2 kalendářních dnů.
Jaké jsou možné způsoby platby?
Při objednávce máte možnost volby Vámi vyhovujícího způsobu úhrady:
a) platba kartou (Visa, Mastercard)
b) PayU - rychlá platba kartou nebo bankovním převodem
c) platba dobírkou – objednávku uhradíte při převzetí zásilky doručovateli
d) PayPal - rychlá platba kartou prostřednictvím platební brány
e) Platba klasickým bankovním převodem – klasická platba na č. účtu zaslané v e-mailu potvrzujícím objednávku
f) Platba Twisto - platební metoda, která Vám umoží platit až po doručení a vyzkoušení.
g) Klarna - odložená platba
Kolik mám času na úhradu objednávky?
24h - pokud platíte online platbou (tj. rychlým bankovním převodem, platební kartou, Payu, Paypal,) V případě realizace platby prostřednictvím platební brány PayU e-mailem obdržíte odkaz díky kterému můžete platbu zopakovat. Odkaz je však platný jen 24h.
Do 3 kalendářních dnů - platíte-li bankovním převodem. V případě chybějící platby po lhůtě zaúčtování platby 24h (rychlým bankovním převodem, platební kartou, payu, paypal,) do 3 kalendářních dnů - (klasickým bankovním převodem) bude Vaše objednávka automaticky zrušena.
Co dělat, když se nepodaří platba kartou (nebo prostřednictvím platební brány PayPal a PayU)?
Pokud se platba nezdařila, uhraďte prosím objednávku na náš účet
č. 4046057369/0800.
Jako variabilní symbol uveďte prosím číslo objednávky.
Jak mohu zaplatit za objednávku, kterou vyzvednu v kamenné prodejně?
V kamenné prodejně můžete zaplatit jako v jakémkoli jiném obchodě, tj. platbou v hotovosti nebo kartou. Za takovou objednávku neplatíte prostřednictvím webových stránek.
Jak reklamovat zboží?
Za účelem reklamace zboží vyplňte online reklamační formulář, dostupný zde: Reklamace | eobuv.cz O výsledku reklamace budete v termínu do 30 dní informování e-mailem.
Jaká je záruční doba?
Veškeré námi prodávané zboží má 2letou záruku.
Jaké mám možnosti v případě zamítnuté reklamace?
Od zamítnuté reklamace máte právo se odvolat. Odvolání napsané v textovém editoru zašlete na naši emailovou adresu reklamace.cz@modivo.com. O dalším postupu budete informováni emailem.
Jak vyhledat zboží?
Na stránce je možnost vyhledání zboží dle různých kritérií. Zaškrtněte filtry, které Vás zajímají. Obuv lze vyhledat kromě jiného dle druhu obuvi, značky, velikosti, barvy.
Jak zjistit, že vybrané zboží je dostupné?
Vložte zboží do košíku. Když je to možné, znamená to, že zboží je dostupné. Pokud to nebude možné, znamená to, že zboží není na skladě.
Lze objednat i zboží nedostupné na stránkách eobuv.cz?
Objednat lze pouze zboží a velikosti dostupné na stránkách eobuv.cz
Je možné doručení zboží na Slovensko?
Pro zaslání zboží na Slovensko je třeba objednat zboží na stránkách www.eobuv.sk.
Kdy mi doručí zásilku?
Zboží odesíláme v co nejkratší době po objednání. V případě platby na dobírku, kartou nebo prostřednictvím platební brány PayPal a PayU je doručení obvykle do 2 pracovních dní od odeslání objednávky, v případě platby předem na účet je zboží odesíláno po připsání platby na náš účet. Většinou spárování objednávky s platbou trvá 2 pracovní dny.
Co dělat v případě doručení poškozeného zboží?
V první řadě se omlouváme za vzniklou situaci a ujišťujeme Vás, že tato situace není standardní. Prosíme o kontakt se zákaznickým centrem na emailu eobuv.cz@modivo.com.
Jak vrátit zboží zdarma?
Přesný postup jak vrátit zboží najdete pod odkazem: https://www.eobuv.cz/vraceni-zbozi
Jak vyměnit zboží?
V našem obchodě nelze vyměnit zboží za zboží. Lze zboží vrátit v termínu do 100 dní a vytvořit novou objednávku.
V jakém termínu lze vrátit zboží?
Zboží lze vrátit v termínu do 100 dní od převzetí zásilky.
Co dělat v případě, že se zbožím nebyl doručen formulář vrácení?
Tento formulář lze stáhnout na stránkách https://www.eobuv.cz/vraceni-zbozi
Jaké doklady připojit v případě vrácení zboží?
Ke zboží prosím připojte vyplněný formulář vrácení, který jste obdrželi se zbožím. Tento formulář lze stáhnout na stránkách https://www.eobuv.cz/vraceni-zbozi
Kdy a jak se vrací prostředky za vrácené zboží?
Finanční prostředky vracíme v termínu do 14 dní od doručení zboží na sběrnou adresu stejným způsobem, jakým byla objednávka uhrazena.
Jak získat uvítací slevu?
Pro získání uvítací slevy se prosím přihlaste k odběru newsletteru. Získáte uvítací kód na slevu ve výši 250,- Kč a budete informováni o plánovaných slevových akcích.
Kde napsat slevový kód?
Slevový kód je třeba napsat do políčka po rozkliknutí košíku, poté je třeba kliknout na zelený nápis vpravo „Použít kupón“.
Musím při vrácení zboží vrátit i dárky?
V případě vrácení zboží je třeba vrátit i námi zaslané dárky.
Pro načtení slevy z newsletteru musí být v objednávkce nezlevněné produkty v minimální hodnotě 1.800,- Kč.
Přihlášení se do newsletteru neznamená vytvoření účtu. Díky přihlášení se do newsletteru budete informováni o novinkách a plánovaných slevových akcích.
Co mohu udělat v případě nezadání nebo neúspěšného zadání slevového kódu?
Prosíme o kontakt se zákaznickým centrem: eobuv.cz@modivo.com. K dispozici jsme v pracovní dny od 8.00 do 16:30 hodin.
Co dělat v případě, že slevový kód nefunguje?
Prosíme o kontakt se zákaznickým centrem: eobuv.cz@modivo.com. K dispozici jsme v pracovní dny od 8.00 do 16:30 hodin.
Jak vytvořit účet?
Klikněte v pravém horním rohu na záložku „Nový účet“. Vyplňte vyžadovaná políčka a klikněte na zelený nápis „Nový účet“. Na vámi sdělený e-mailový účet bude zasláno potvrzení o registraci.
Jak se přihlásit na účet?
Pokud jste již vytvořili účet na eobuv.cz a klikněte na „Přihlásit se“ . Napište vaši e-mailovou adresu a dříve vybrané heslo.
Zapomněl jsem heslo
Pokud si nepamatujete heslo ke svému účtu, klikněte na „Přihlásit se“ a poté klikněte na zelený nápis „nepamatujete si heslo?“. Napište Vaši e-mailovou adresu a čekejte na zaslání zprávy s novým heslem.
Nástěnka účtu
Díky této záložce můžete změnit heslo k Vašemu účtu.
Informace o účtu
V těchto informacích můžete editovat osobní údaje, adresní knížku a prohlédnout si poslední objednávky.
Adresní údaje
Zde lze změnit fakturační a doručovací adresu.
Moje objednávky
V této záložce je historie Vašich objednávek na stránkách eobuv.cz
Komentáře k produktům
V této záložce budou zveřejněny Vámi přidané komentáře k výrobkům.
V této záložce se můžete lze můžete přihlásit k newsletteru a mailem získat informace o plánovaných slevových akcích.
Moje vrácení
Zde lze sledovat historii vrácených objednávek.
Proveďte vrácení
Prostřednictvím této záložky můžete zahájit proces vrácení zboží.
esize.me
Je tato služba zdarma?
Použití skenovacího nástroje je zdarma.
Na co používá telefonní číslo, které poskytuji?
Za účelem zaslání jednorázového kódu opravňujícího k použití skenu (ověření uživatele), odeslání přihlašovacích údajů a také informací o potřebě provedení opětovného skenu (děti).
Jaké jsou výhody této služby?
"Díky 2D skenování chodidel Vám pomůžeme vybrat boty šité na míru. Můžeme to udělat díky nejmodernější technologii, která porovná skenování Vašecho chodidla se skenováním vnitřku bot, které nabízíme. Systém doporučí, které boty se Vám budou hodit na Vaše chodidlo a do jaké míry.
Navíc, díky Vašemu provedení „posouzení vhodnosti“, kde definujete, zda máte rádi boty, více přizpůsobenější nebo volnější, systém si zapamatuje Vaše očekávání a vybere Vám boty ještě přesněji."
Jak se měří boty?
S využitím nejnovější technologie provádime 3D modely obuvi od téměř 500 značek. Vytváříme obraz vnitřní architektury boty. Na základě údajů o produktu a skenování chodidla jsme schopni přizpůsobit boty individuálním preferencím zákazníka.
Jak dlouho trvá skenování?
Proces skenování trvá přibližně 3 sekundy. Proces registrace trvá do 3 minut.
Zohledňuje systém při výběru obuvi šířku chodidla?
Ano, i jeho délku, výšku a šířku.
Musím si po skenování koupit boty?
Ne. Doporučujeme Vám však vyzkoušet si nakupování pomocí systému esize.me a zjistite, jak praktické je nakupování bot, aniž byste je museli fyzicky měřit.
Jaká je záruka, že doporučená obuv bude vhodná?
Systém esize.me byl vytvořen, aby doporučil nejvhodnější velikost konkrétních modelů obuvi pro chodidlo zákaznika. Nicméně systém nezná soukromé preference zákazníka. Poskytováním zpětné vazby učíme systém našich odobních preferencí. Po poskytnutí zpětné vazby dochází k zvýšení kvality shody až na 95%.
Jak přidat sken do účtu eobuv?
- Po provedení, sken bude uložen na Váš zákaznický účet. Pokud se sken z nějakého důvodu ve Vašem účtu neobjevil, přihlaste se ke svému účtu eobuv.cz a v nabídce na podstránce „Můj účet“ vyberte „esize.me“.
- Vyberte možnost “Přidat nový ske”, zadejte telefonní číslo, na které sken chodidla byl uložen, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
- Na uvedené telefonní číslo obdržíte SMS s ověřovacím kódem. Zadejte jej do textového pole a poté klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
Pokud ještě nemáte účet v našem obchodě, můžete si jej vytvořit zde.
Hotovo! Všechny skeny spojené s telefonním číslem, které jste zadali, budou přidány do Vašeho účtu.
Je zapotřebí aktualizovat sken?
V případě dětí stojí za to dělat sken pravidelně, protože máme co do činění s dynamickým vývojem jejich chodidel.
Chtěl bych skenovat chodidla svého dítěte, existují nějaká věková omezení?
Jediným omezením je, stabilní udržení ve stoje dítěte.
Jsou moje údaje zpracovávány?
Ano, údaje jsou zpracovávány za účelem co nejlepšího přizpůsobení služby doporučení danému uživateli. V souladu s požadavky právních podmínek (včetně ustanovení směrnice o ochraně osobních údajů, GDPR) má zákazník možnost - na svoji žádost - vymazat všechny údaje
Proč se na widgetech zobrazuje pouze jedno chodidlo?
Systém zohledňuje a přizpůsobuje obuv k „většímu“ chodidlu zákaznika. Proto je důležité skenovat oba chodidla.
Proč skener doporučuje velikost, která je o jedno nebo dvě čísla menší, než jsem zvyklý nosit každý den?
"Individuální preference a zvyky často vedou spotřebitele k osvědčeným volbám. Stojí za to připomenout, že poskytnutím zpětné vazby může zákazník „naučit“ systém osobních preferencí, například, že má ve zvyku nosit boty větší o jednu nebo dvě velikostí.
Každý hlášený údaj podrobujeme analýze, vylepšujeme systém doporučení, za účelem eliminace případných chyb. Stojí za to informovat zákaznický servis o nesprávném, dle našeho názoru, výsledku doporučení a v případě potřeby, provést opětovné skenování."