100 dní na vrácení zdarma
zobrazit podrobnosti
Možnost doručení zdarma pro objednávku nad 799 Kč
zobrazit podrobnosti

Vrácení

Jak byl produkt zakoupen?

Online - z mého účtu eobuv.cz

Přejděte nebo se přihlaste ke svému účtu, vyberte svou objednávku ze seznamu a postupujte podle pokynů.

Online - jako host (bez přihlášení ke svému účtu)

Klikněte na tlačítko „Pokračovat jako host“ a postupujte podle pokynů.

V kamenném obchodě

Odneste produkt do obchodu a vraťte jej na místě.
Důležité: Vezměte s sebou účtenku.

Vrácení produktu koupeného online (na webové stránce nebo v aplikaci)

Zásilkovna.cz / Packeta

Když vyplníte formulář pro vrácení na webové stránce, obdržíte na vaši e-mailovou adresu kód pro vrácení. Poté odneste balík na podací místo zásilkovny. Nezapomeňte požádat o vydání potvrzení o odeslání zásilky - toto je Váš jediný doklad o odeslání vráceného zboží.

Podívejte se na seznam podacích míst

Vrácení produktu koupeného v kamenným obchodě

Kamenný obchod

Produkty koupené v kamenném obchodě můžete vrátit pouze v kamenné prodejně. Může to být jakýkoliv prodejna.

Vezměte s sebou doklad o koupi (účtenku) a odneste produkt do kamenné prodejny. Na místě Vás personál požádá o vyplnění formuláře pro vrácení. Důležité: Produkt musí být v původním obalu a musí mít všechny štítky.


Co se stane, když pošlu produkt?

Ověření zásilky

Když k nám Vaše vratka dorazí, zkontrolujeme, zda odpovídá Vašemu oznámení o vrácení prostřednictvím online formuláře. Po kladném ověření od nás obdržíte informace na Vaši e-mailovou adresu. Na ověření máme 14 dní, ale obvykle to trvá mnohem kratší dobu.

Vrácení peněz

Peníze obdržíte stejným způsobem, jakým jste zaplatili za objednávku:

  • PayU/PayPal/kartou - vrácení peněz obvykle trvá do 1-3 dnů od dokončení ověření

  • platba na dobírku - vrácení peněz na účet uvedený ve formuláři vrácení obvykle trvá do 3-5 dnů od dokončení ověření