Reklamace
2 roky na podání reklamace
Na každý produkt v našem obchodě se vztahuje 2letá záruka, včetně produktů koupených v rámci trvání akce.
Záruka originality
Při nákupu na MODIVO si můžete být jisti, že výrobek je 100% originální a má ochranné známky.
V případě potřeby Vás v reakci na vaši reklamaci požádáme o zaslání reklamovaných produktů zpět. Do té doby nám nám není třeba tyto položky zasílat
Poškodil se výrobek během používání nebo má skrytou vadu? Můžete jej reklamovat online nebo v kamenném obchodě.
K vyřízení reklamace budete potřebovat:
-
Číslo objednávky, pokud byl produkt koupen v internetovém obchodě. Naleznete jej v Zákaznickém účtu v záložce „Moje objednávky“ nebo v e-mailu potvrzujícím objednávku.
-
Číslo účtenky nebo faktury, pokud byl produkt zakoupen v kamenném obchodě (platí i pro produkty objednané online do obchodu).
-
Číslo účtenky začíná písmeny PARS. Najdete jej ve spodní části účtenky pod čárovým kódem.
-
Číslo bankovního účtu. Číslo účtu v mezinárodním formátu IBAN. Pro Českou republiku je správný formát CZ 11 1111 1111 1111 1111 1111.
-
Jedna fotografie celého produktu a maximálně 2 fotografie poškození. Ujistěte se, že fotografie jsou jasné a zobrazují všechny produkty a poškození.
Chcete-li podat reklamaci, vyplňte online formulář. Ujistěte se, že údaje ve formuláři jsou správné. To nám umožní rychleji ověřit Vaši žádost.
V případě potřeby Vás v reakci na vaši reklamaci požádáme o zaslání reklamovaných produktů zpět. Do té doby nám nám není třeba tyto položky zasílat.
Chcete-li podat reklamaci, pošlete nám poškozené hodinky a vyplněný reklamační formulář. Odpovíme Vám do 30 dnů od obdržení produktu.
Reklamační formulář najdete zde
Reklamaci na hodinky můžete podat na dva způsoby:
-
Během záruční doby.
Reklamaci z rámci záruky můžete uplatnit do 2 let od data převzetí hodinek. Reklamaci v rámci záruky posuzuje Modivo. -
Reklamace v rámci záruky výrobce.
Záruční reklamace vyřizuje firma, která na hodinky poskytla záruku. Rozhodnutí o reklamaci obdržíte e-mailem ihned po vrácení hodinek ze sevisu.
K vyřízení reklamace budete potřebovat:
-
Číslo objednávky, pokud byl produkt koupen v internetovém obchodě. Naleznete jej v Zákaznickém účtu v záložce „Moje objednávky“ nebo v e-mailu potvrzujícím objednávku.
-
Číslo účtenky nebo faktury, pokud byl produkt koupen v kamenném obchodě (platí i pro produkty objednané online do obchodu). Číslo účtenky začíná písmeny PARS. Najdete jej ve spodní části účtenky pod čárovým kódem.
-
Číslo bankovního účtu
Číslo účtu v mezinárodním formátu IBAN. Pro Českou republiku je správný formát CZ 11 1111 1111 1111 1111 1111. -
Záruční list, pokud byl k hodinkám přiložen.
-
Reklamační formulář v papírové podobě.
Reklamace hodinek krok za krokem:
Vytiskněte a vyplňte reklamační formulář. Vyplňte všechna povinná pole. Ujistěte se, že jsou údaje správné. To nám umožní rychleji ověřit Vaši žádost.
Připravte balík k odeslání:
-
Do balíku vložte:
- - Zajištěné hodinky.
- - Vyplněný reklamační formulář.
- - Záruční list, pokud byl připojen k hodinkám při nákupu.
- Balík zavřete a na připravený obal napište „REKLAMACE“.
- Odešlete balíček do MODIVO jedním z následujících způsobů:
Důležité: Pečlivě zajistěte balík před poškozením při přepravě.
Připravený balík spolu s reklamačním formulářem odešlete na adresu:
eobuv.cz/MODIVO.CZ
OC Černý Most
Chlumecká 765/6,
198 19 Praha 9-Černý Most
Uložte si prosím podací lístek. Pokud reklamace bude uznána, poštovné Vám vrátíme.
S připraveným produktem a vyplněným reklamačním formulářem zajděte do nejbližší kamenné prodejny. Podívejte se na seznam prodejen.
-
Číslo objednávky, pokud byl produkt koupen v internetovém obchodě. Naleznete jej v Zákaznickém účtu v záložce „Moje objednávky“ nebo v e-mailu potvrzujícím objednávku.
-
Číslo účtenky nebo faktury, pokud byl produkt koupen v kamenném obchodě (platí i pro produkty objednané online do obchodu).
-
Číslo účtenky začíná písmeny PARS. Najdete jej ve spodní části účtenky pod čárovým kódem.
-
Číslo bankovního účtu. Číslo účtu v mezinárodním formátu IBAN. Pro Českou republiku je správný formát CZ 11 1111 1111 1111 1111 1111.
-
Reklamační formulář v papírové podobě.
Reklamace krok za krokem:
- Vytiskněte a vyplňte reklamační formulář. Stáhněte si reklamační formulář. Vyplňte všechna povinná pole. Ujistěte se, že jsou údaje správné. To nám umožní rychleji ověřit Vaši žádost.
- S reklamovaným produktem a vyplněným reklamačním formulářem zajděte do nejbližší kamenné prodejny. Podívejte se na seznam prodejen.
Formulář můžete resetovat po rozbalení nabídky (tři tečky vpravo).
Reklamace zboží musí obsahovat popis závady, číslo objednávky, jméno objednávajícího, zpateční adresu a telefonní číslo pro případný kontakt. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace v souladu s § 19 odst. 3 ZOS, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, v složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená k odbornému posouzení vady. Prodejce bude kupujícího o přijetí zboží na reklamace lhůtě řešení informovat e-mailem. V případě oprávněné reklamace bude zboží opravené nebo vyměněné, zboží bude odesláno na náklady prodejce. Není-li oprava, či výměna možná, budou vráceny finanční prostředky. O způsobu vyřízení reklamace informuje prodejce kupujícího e-mailem. Důležité upozornění: Upozorňujeme, že zásilky nesmí být v žádném případě odeslané k reklamaci na dobírku, nebo jako balík na poštu. V takových případech se vrátí zpět odesílateli. Obchodník je povinen vrátit náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
MIMOSOUDNÍ ZPŮSOBY ŘEŠENÍ SPORŮ A OBCHODNÍ PODMÍNKY PŘÍSTUPU K TĚMTO ŘÍZENÍM1. Mimosoudní vyřízování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy info@eobuv.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zákazníka zašle prodávající na elektronickou adresu zákazníka.
2. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřád. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřád pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním ZOS.
3. Zákazník má podle ZOS právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz nebo na internetové adrese pro řešení sporů on-line ec.europa.eu/consumers/odr.
PLATFORMA PRO ŘEŠENÍ SPORŮ ONLINEPodle nařízení Evropského parlamentu a Rady č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 poskytujeme elektronický odkaz na platformu ODR: ec.europea.eu/consumers/odr/. Platforma pro řešení sporů online je mimo jiné zdrojem informaci o možnostech mimosoudního urovnávání sporů, které mohou vzniknout mezi podnikateli a spotřebiteli. Přípomínáme, že e-mailová adresa, na které nás můžete kontaktovat, je: info@eobuv.cz.